OBJECTIUS TEMPORADA 2011: Mitja marató Barcelona / Mitja marató Maresme / Curses 10 km / Triatló Sprint Mataró / Núria - Queralt 100 km / Matagalls-Montserrat / Burriac Atac / Mitja marató Mataró
.

dilluns, 28 de maig del 2012

Matí entretingut a la Half Challenge Barcelona-Maresme

Experiència diferent i nova la que vaig viure aquest diumenge fent de voluntari a la Half Challenge Barcelona-Maresme 2012. Concretament, junt amb en Pol, vam anat a un dels avituallaments del sector ciclista, a la rotonda de la Laia l'Arquera de Mataró (km 66 aprox.). La tasca prèvia, abans que comencessin a arribar els primers participants, va ser omplir centenars de bidons, en aquest cas d'Isostar. En el mateix avituallament hi havia també bidons d'aigua a més de barretes energètiques, gels i plàtans. Un bon repertori d'ajuda sòlida i líquida pels triatletes.

La veritat és que tot i que en alguns moments venien pelotons de forces ciclistes que complicaven una mica la feina, en cap moment va ser estressant i sempre va estar tot sota control. Com a recompensa em vaig poder endur un bon grapat de barretes i gels, que haurien sigut més si no fos perquè un dels voluntaris em van robar una de les dos bosses que portava i que estava plena...

El guanyador, l'alemany Per Bittner.
La experiència m'ha servit, a més, per viure de molt a prop un triatló per primera vegada i he de dir que cada vegada m'agrada més. Però crec que no passarà d'aquí. El meu nivell en natació és pèssim -que ja des de petit odiés anar a piscina suposo que és un senyal, no?. M'hi hauria de posar molt i molt per tenir un nivell acceptable que em permetés intentar fer un triatló, a part que la bici també l'hi hauria de treure les teranyines -bé, la del meu germà concretament-. 

Total, que de moment em dedicaré a córrer que és l'únic que sé fer jeje. Si puc, clar. El bon matí esportiu de diumenge el vaig acabar amb un entrenament. Després d'un mes inactiu, l'adrenalina del triatló i la mini-treva que em va donar l'estómac van fer que sortís a córrer 60 minuts. Vaig acabar fos tot i anar a un ritme baix i patint per l'estómac, però vaig poder tornar a sentir el que era suar i córrer. Només ha sigut una excepció perquè les bambes seguiran guardades a l'armari. Però algo és algo!

Agafa'm si pots

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Delicious Digg Stumbleupon Favorites More